1. zaměření na zdravý životní styl
2. zaměření na rodinu
3. hledání času a informací
4. rozvoj odbornosti
5. snaha o evropskost: je to přání být částí kontinentální kultury
• stále ještě existují rozdíly v maloobchodním prostředí v jednotlivých státech
• jsou dány: poměrem obyvatel ve městech a na vesnici
                   : věkovým složením obyvatelstva
                   : rozdílnými maloobchodními výkony
                   : rozdílnými prioritami v nákupních zvyklostech
                   : rozdílným poměrem výdajů na potraviny a na odívání
                   : různé členění maloobchodu
• shrnutí: MO se stává mezinárodní činností a je stále obtížnější určit, kde jeden národní trh   
                 začíná a jiný končí
               : maloobchodníci musí však dále reagovat na rozdíly mezi zeměmi, jak
                 v obchodním, tak ve spotřebitelském prostředí a rychle se jim přizpůsobovat
 
Žádné komentáře:
Okomentovat