Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Detailní rozúčtování

šefkuchař 150,- Kč / hod.
kuchař 3x 100,- Kč / hod.
vrchní číšník 150,- Kč / hod.
číšník 10x 100,- Kč / hod.
hosteska 5x 90,- Kč / hod.
pomocnice v kuchyni 2x 70,- Kč / hod.
kapela 5 členů 30 000,- Kč / večer
ohňostroj 120 000,- Kč vč. DPH
Odhad celkem 160 950,- Kč vč. DPH
- předpokládaná doba trvání akce je 5 hodin, v částkách jsou zahrnuty zákonné odvody; změna konečné částky vyhrazena – dle skutečného ukončení akce


Platební podmínky

Součástí smluvního vztahu mezi klientem a naší společností je uvedená smlouva o poskytnutí služeb (písemná objednávka klienta) a následná konfirmace (písemné potvrzení o dodaných službách).

Při první společné akci účtujeme 50% hodnoty akce předem jako zálohu. Platba se provádí složením zálohy 50% z celkové částky 72 hodin před konáním objednané akce. Zbývajících 50% je nutno uhradit v den splatnosti uvedený na naší faktuře. Společnost SILVER Catering s.r.o. si vyhrazuje právo ponechat rozhodnutí o výši požadované zálohy.

Při organizaci dalších společných akcí:
- akce do 80.000,- Kč
(100% hodnoty akce se hradí v den splatnosti uvedený na naší faktuře)
- akce nad 80.000,- Kč
(50% hodnoty akce se hradí 72 hodin přede dnem konání akce. Zbývajících 50% se hradí v den splatnosti uvedený na naší faktuře)

Při zrušení již dojednané akce jsou stanoveny tyto storno podmínky:
- 4 dny před smluveným datem úhrada 10% z celkové částky
- 3 dny před smluveným datem úhrada 30% z celkové částky
- 2 dny před smluveným datem úhrada 50% z celkové částky
- 1 den a v den konání akce objednavatel uhradí 100% z celkové částky

Při překročení termínu splatnosti faktury bude klientovi účtována smluvní pokuta ve výši 1% z fakturované částky denně.

Žádné komentáře:

Okomentovat