Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

8. Cena jako prvek marketingového mixu;

8. Cena jako prvek marketingového mixu; navrhněte cenovou strategii pro firmu Pharmacy, která připravuje uvedení nového revolučního preparátu pro boj s kardiovaskulárními chorobami.

9. Distribuce, jako prvek marketingového mixu služeb; navrhněte distribuční strategii pro podnik Ocean dovážejíce speciální sportovní vybavení určené pro potápění.

10. Komunikace, jako prvek marketingového mixu služeb, komunikační nástroje a tvorba komunikačního rozpočtu.

CZECH MANAGEMENT INSTITUTE PRAHA
Manažerská fakulta ESMA Barcelona

„Marketing služeb“ - okruhy k diplomové zkoušce

1. Definice, klasifikace a specifické vlastnosti služeb.

2. Nehmatatelnost jako specifická vlastnost služeb, vliv nehmatatelnosti na prvky marketingového mixu služeb, uveďte příklad z praxe.

Žádné komentáře:

Okomentovat