a)      primární - získány prostřednictvím vlastního výzkumu a slouží výhradně výzkumu, nebyly nikde publikovány
b)      sekundární - shromáždil je někdo jiný, jsou ale použitelné, již někde publikovány
a)      kvalitativní
b)      kvantitativní
a)      o faktech
b)      o znalostech
c)       o názorech, mínění
d)      o záměrech
e)      o motivech
Požadavky na informace:
- relevantnost
- validita
- spolehlivost
- rychlé získání
- přijatelné náklady
c)      zdroje informací
a)      interní
b)      externí - spotřebitelé
d)     metody sběru informací
- závisí na účelu a cílech výzkumu, charakteru informací z hlediska dostupnosti
e)     vypracování projektu výzkumu
= plán realizace výzkumu
- je-li výzkum zadáván agentuře, jedná se o nabídku, kde agentura ukazuje, jak pochopila problém
- požadavek profesionálního sestavení
- mrg manažer musí umět tento plán posoudit, aby byl schopen výsledky výzkumu správně interpretovat
- při sest. plánu je nutné znát odhad nákladů na realizaci projektu
- obsahuje:
 popis problému
 cíle výzkumu
 potřebné informační vstupy
 postup a metody výzkumu a jejich zdůvodnění
 harmonogram
 finanční nároky
 
Žádné komentáře:
Okomentovat