Ve výjezdovém CR:
• je produktem zájezd nebo pobyt, kt je ve většině případů nabízen v katalogu s fixní cenou
V příjezdovém CR
• je produktem služba nebo komplex služeb, kt je nabídnuta zahraničnímu touroperátorovi
V domácím CR
• je produktem pobyt nebo zájezd, kde často jedinou službou je ubytování, zájezd je nabízen v katalogu s pevnou cenou
Tvorba produktu Cr má tři stránky:
A) ORGANIZAČNĚ TECHNICKÁ STRÁNKA
1. Trasování zájezdu - sestavení trasy a tzv. itineráře, nezbytnou podmínkou je tedy znalost prostupnosti komunikace
2. Stanovení programu zájezdu – kdy v návaznosti na program sestavíme časový harmonogram, u poznávacích zájezdů musí být nabízeny ty nejatraktivnější oblasti a objekty, u pobytových zájezdů by neměla chybět nabídka fakultativních výletů
3. Zabezpečení subjektů tedy dodavatelů služeb – cestovní kancelář vychází z cenové nabídky, z nabídky poskytovaných služeb, z předpokládaného složení účastníků a z cíle zájezdu
Žádné komentáře:
Okomentovat