Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Hlavní cenové cíle mohou být

1. zvyšování zisku (politikou vysokých nebo nízkých cen)
2. zvyšování objemu prodeje a tržního podílu
3. návratnost investic
4. špičková kvalita
5. ostatní

Hlavní úkoly distribuce
Marketingové distribuční cesty:

Úrovně:
1) bezúrovňová  je tvořena cestou od výrobce k zákazníkovi (výroba nábytku)
2) jednostupňová  je tvořena cestou od výrobce  maloobchodník  zákazník
3) dvojstupňová  výrobce  velkoobchodník  maloobchodník  zákazník
4) vícestupňová  výrobce  velkoobchodník 1  velkoobchodník 2 …….. maloobchodník  zákazník

Systém řízení velkoobchodu
 zahrnuje veškeré činnosti spojené s prodejem zboží nebo služeb těm, kdo je prodávají dále nebo těm, kteří je potřebují pro obchodní účely.

Žádné komentáře:

Okomentovat