-         ROZHODUJÍCÍ FAKTOR marketingového prostředí
-         VZRŮSTAJ. NÁKLADY na vědu a výzkum
-         ZRYCHLUJÍCÍ SE TEMPO technic. a technologic. změn
-         MALÉ A VELKÉ PODNIKY a jejich reakce
-         NUTNOST KOMERCIALIZACE vědeckých objevů
-         ORIENTACE na menší zdokonalování (pravidelně), a ne velké skoky ale ojedinělé
-         ROSTOUCÍ REGULACE technologic. změn
ČINNOST PODNIKU OVLIVŇUJÍ
-         demografické faktory
-         kulturní vlivy
-         přírodní vlivy
-         legislativní vlivy
CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
kupní chování konečného spotřebitele
kupní chování institucí
Aktuality: Bush slíbil zvýšit výdaje stát. rozp. a napumpovat tak do ekonomiky 75 mld. dolarů a chce snížit daně občanů. Min. týden – koruna na historic. maximu vůči euru (33,2 Kč/eur) – krátkodobé důvod – nákup KB Francouzi v Kč – nejdřív musí koruny nakoupit – kurz Kč má tedy vzestupnou tendenci.
Žádné komentáře:
Okomentovat